اهواز- جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: اعضای یک باند سرقت از اماکن زیارتی دزفول در کمتر از ۴۸ ساعت با تلاش ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای باند سرقت از اماکن زیارتی دزفول دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ سیدمحمد صالحی روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی سرقت ۲۱۰ میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرک حضرت محمدبن جعفر طیار (ع) دزفول در اوایل امسال با توجه به حساسیت موضوع و تحت تاثیر قرار گرفتن اعتقادات مذهبی مردم و مسئولان پرونده به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس با بررسی سر نخ های بجا مانده یک متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد:متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ صالحی گفت:ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای همدستان متهم در عملیاتی دیگر آنها را دستگیر و همچنین متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

لازم به ذکراست: اواسط فروردین ماه امسال بقعه محمدابن جعفر طیار(ع) در پنج کیلومتری شهر دزفول از جمله مکان های زیارتی و جاذبه های گردشگری مذهبی این شهرستان می باشد همچنین که شبانه مورد سرقت تعدادی سارق قرار گرفت و ۲۱۰ میلیون ریال وجوه نذری مردم را سرقت  و متواری شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.